Informacija lengvai suprantama kalba

Informacija lengvai suprantama kalba apie Pasvalio socialinių paslaugų centrą.

Toliau šiame tekste Pasvalio socialinių paslaugų centrą vadinsime Centru.

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba. Kai tekstas parašytas lengvai suprantama kalba, žmonėms yra lengviau tekstą perskaityti ir suprasti, kas yra parašyta.

Ką daro Centras?

Centras teikia socialines paslaugas.
Socialinės paslaugos yra skirtos žmonėms, kurie:

  • patys negali savimi pasirūpinti;
  • nori pasirūpinti šeimos nariu;

Centras padeda šeimai pasirūpinti kitu šeimos nariu, pavyzdžiui, vaiku.

  • nori daugiau dalyvauti bendruomenės gyvenime.

Kaip Centras gali padėti žmonėms?

Centras gali padėti:

  • padaryti kasdienius darbus namuose;
  • susitikti ir bendrauti su kitais žmonėmis;
  • jaustis ne vienam ir turėti draugų;
  • eiti į užsiėmimus.

Kada Centras gali padėti?

Centras gali padėti, kai žmogui reikia pagalbos namuose.

Tada Centro darbuotojai gali padėti: 

  • tvarkytis namuose;
  • gaminti maistą ir pavalgyti;
  • apsipirkti;
  • nusiprausti;
  • apsirengti;
  • išgerti vaistus.

Centras gali padėti, kai reikia pagalbos šeimai.

Centro darbuotojai gali padėti šeimai spręsti problemas.

Pavyzdžiui:

  • tėvai vartoja alkoholį;
  • tėvai nežino, kaip geriausiai pasirūpinti vaikais.

Tada Centro darbuotojai padeda spręsti problemas šeimai.

Centras gali padėti vaikams,  kurie negali gyventi su savo šeima.

Tada Centro darbuotojai ieško geriausios vietos, kur vaikai galėtų gyventi.

Pavyzdžiui, vaikai galėtų gyventi:

  • pas gimines, pavyzdžiui, senelius;
  • pas globėjus ar rūpintojus, kurie jais rūpinsis.

Centras gali padėti žmonėms, kurie serga ir nebegali vieni gyventi savo namuose.

Tokie žmonės gali gyventi Centre.

Centre žmonės:

  • gyvena panašiai kaip namuose;
  • valgo;
  • miega;
  • ilsisi;
  • dalyvauja įvairiose veiklose;

pavyzdžiui:

  • piešia,
  • mezga,
  • dainuoja,
  • sportuoja.
  • bendrauja su kitais žmonėmis ir darbuotojais;
  • gauna pagalbą;

pavyzdžiui, Centro darbuotojai žmonėms padeda:

  • nusiprausti,
  • apsirengti,
  • nueiti pas gydytoją.

Centre darbuotojai žmonėmis rūpinasi dieną ir naktį.

Centras gali padėti, kai žmonėms reikia priemonių judėti ar gyventi namuose.

Pavyzdžiui, jeigu žmogui reikia:

  • vežimėlio, kuris padės judėti namuose ar lauke;
  • lazdos, kuri padės vaikščioti;
  • ramentų, kurie padės vaikščioti, jeigu žmogui lūžo koja;
  • lovos, kurią galima pakelti ir nuleisti, tokia lova leis patogiau gulėti ar padės žmogui atsikelti;
  • kėdės su ratukais, kuri padės judėti namuose ar lauke.Centras gali duoti šiuos daiktus žmonėms.

Centras gali padėti žmonėms, kurie nori bendrauti su kitais žmonėmis ir užsiimti veiklomis.

Žmonės gali ateiti į Centrą:

  • dainuoti;
  • piešti;
  • lipdyti;
  • sportuoti ar daryti mankštą;
  • bendrauti su kitais žmonėmis;
  • dalyvauti renginiuose ar šventėse;
  • važiuoti į ekskursijas.

Centras gali padėti, jeigu neturite kur išplauti drabužių.

Centre yra skalbykla.

Skalbykloje darbuotojai jūsų drabužius:

  • išplaus;
  • išdžiovins;
  • išlygins;

Už drabužių skalbimą reikia mokėti.

Kiek reikia mokėti, pasakys Centro darbuotojas.

Centras gali padėti, jei neturite kur nusiprausti.

Centre veikia pirtis.

Pirktyje Jūs galėsite:

  • nusiprausti;
  • pasišildyti.

Už pirtį reikia mokėti.

Apie visus Centro darbus galima pasiskaityti interneto puslapyje.

Paspauskite mėlyną nuorodą

https://pasvaliospc.lt/.

Tada Jums atsidarys Centro interneto puslapis.

Centro interneto puslapyje informacija yra parodyta gestų kalba.

Gestų kalba yra rankų ženklų kalba.

Gestų kalbą naudoja žmonės, kurie prastai girdi arba visai negirdi.

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

Kaip gauti pagalbą iš Centro?

 

Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs galite:

  • Paskambinti telefono numeriu +370 451 52755.
  • Atvykti į Centrą.

Centro adresas yra Joniškėlio gatvė 1, Pasvalys, Lietuva.

Kada  Centras dirba?

Centras dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos; 
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • penktadienį nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Pietų pertrauka yra nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.

Skalbykla dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos; 
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos;
  • penktadienį nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Pietų pertrauka yra nuo 11 valandos 30 minučių iki 12 valandos 30 minučių.

Skalbyklos telefono numeris yra +370 657 22 862.

Vyrai dušuose gali praustis

trečiadienį nuo 14 valandos iki 18 valandos.

Moterys dušuose gali praustis

ketvirtadienį nuo 12 valandos iki 18 valandos.

Vyrai pirtyje gali praustis

penktadienį nuo 13 valandos iki 22 valandos;

Moterys pirtyje gali praustis

šeštadienį nuo 14 valandos iki 20 valandos.

Pirtis nedirba:

  • pirmadienį;
  • antradienį.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Pasvalio socialinių paslaugų centro direktorės pavaduotoja socialiniams reikalams Renata Valeikienė.
Tekstą redagavo Inga Daraškienė. Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Ernesta Protasova. Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė. Iliustracijų šaltinis:
https://arasaac.org/pictograms/search
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia:
www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

Meniu
Šriftas
Spalvos